۵ پاسخ

من باشم نمیدم کاکائو خوب نیست ساده یده

نه اصلا

نده عزیزم، نده 🥲

کاکائو بده دیگه مال مغازه بدتره
خودت درست کنی باز بهتره

شیر کاکائو اصلا نده کم خونی میاره🤦🏻‍♀️

سوال های مرتبط

مامان محمدرضا مامان محمدرضا ۱ سالگی
مامان خانوم👱‍♀️ مامان خانوم👱‍♀️ ۱ سالگی
مامان فندق مامان فندق ۲ سالگی