۵ پاسخ

اصلا بیسکویت مادر ندی بهتره چیه اخه

بیسکویت خوب نیست

پوره سیب و با شیر رقیق کن بده

بیسکوییت مادر خاصیتی نداره
چسبندگی روده میاره اصلا نده
پوره سیب رو با فرنیش قاطی کن

بیسکویت مادر لرزش غذایی نداره
سیب بریز توی فرنی

سوال های مرتبط

مامان جوجی ها💖💙 مامان جوجی ها💖💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری