۸ پاسخ

منم همینجوری هستم ولی جای مثانه ام خیلی درد میاد

بعدش‌میاد بیرون‌میشینه رو پات همون‌لگدو‌از بیرون میزنه تو دنده🤣🤣🤣

به دنیا بیاد میگی کاشکی بره تو شکمم😁

منکه زیر سینه راستم منفجر شده بخدا اخر گفتم نکنه از صفرا و کبد اینا باشه دو روز پیش رفتم سونو گفت سالمه همه چی
پاهاشو فشار میده فقط دنده سمت راستم منفجر شده نه میتونم بشینم ن بخابم

دلت برا این روزا تنگ مبش

آخ آخ گفتی

اوخی

من که کلیه هامم نابوده قشنگ با لگد میوفته به جونشون 🤣

سوال های مرتبط

مامان نگارنیکان نویان مامان نگارنیکان نویان روزهای ابتدایی تولد