مامانا یوگا بارداری ضرر نداره؟

۹ پاسخ

ورزش عالیه. خصوصا تو بارداری. از پزشکت بپرس اگر مشکلی نباشه عالی میشه. ببین من به خاطر یوگایی که انجام میدم اصلا مشکلاتی که خیلی از خانم های باردار میگن رو ندارم. نه درد، نه سنگینی، نه اذیت. الان تو ماه نهم هستم راحت دارم برای خودم زندگی میکنم و تمام کارهامو انجام میدم

نه عزیزم
بهترین کار درحق خودت تو بارداری ورزش کردنه

اگه دکترت منع ورزش نداده بهترین ورزشه

منم اینطورم دکتر گفت نکنی

نههه نکنی بده طول سرویکستم پایینه

با پزشکت مشورت کن و بستگی به این داره که ایا قبلا ورزش کردی یا نع

با دکترت مشورت کن
من در طول بارداری چند بار استراحت شدم
جفتم پایین بود طول سرویکسم لب مرز بود
دکتر گفت از هفته ۳۶ میتونی ورزش کنی یوگاهم پرسیدم گفت اونم همینطور

نه اتفاقا عالیه

باید با دکترت مشورت کنی

سوال های مرتبط

مامان سوگل وسامیار 😍 مامان سوگل وسامیار 😍 ۲ ماهگی
مامان ت دلی🥹💓 مامان ت دلی🥹💓 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان گومبولو مامان گومبولو هفته سی‌ونهم بارداری