۴ پاسخ

من رو سینه پام ترک افتاده
کلا به ژنتیک

من فقط رو بازوم یه خط کوچولو در حد دو بند انگشت افتاده خیلی ناراحتم

من رون پام دو سه تا ترک سفید خورده ولی شکمم نه. کلا تو فاز کرم هم نیستم. بارداری قبلیم هم همین بود. فقط رون

شکمم اصلا ترک نداره ولی پاهام و رونام ترک خوردن. خیلی

سوال های مرتبط

مامان زینب سادات🌱 مامان زینب سادات🌱 ۳ ماهگی
مامان مهدیار💙 مامان مهدیار💙 ۷ ماهگی
مامان آوین مامان آوین ۱۱ ماهگی
مامان یارا 🦄💗 مامان یارا 🦄💗 ۳ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وپنجم بارداری