سلام ببخشید شربت پلارژین تا چند ماه تاریخ داره

۳ پاسخ

من الان بچم ی کم اببینی داره
داروخانه هم متاسفانه نزدیکم نیست
میشه پاراکید داد؟

بیشتر از ی ماه یعنی نمیشه استفاده کرد؟
مسموم میکنه یا اثری نداره

یک ماه

سوال های مرتبط

مامان مامان دو قلو ها مامان مامان دو قلو ها ۱۱ ماهگی
مامان لیاناجانم😍 مامان لیاناجانم😍 ۱۳ ماهگی