سلام دخترا بنظرتون سرویکس ۳۶ خوبه؟؟

۵ پاسخ

شکمی درست نیست. واژینال بده. مثلا شکمی ۳۶ باشه واژینال شاید ۳۰ میل باشه .. تفاوت زیاد دارن

عالیه من ۳۹هستم

عالیه منم ۳۶

کلا تا چن باشه خیلی خوبه؟ بیشترینش تا چنده

عالیه

سوال های مرتبط

مامان کیان مامان کیان ۲ ماهگی
مامان نخود مامان نخود ۳ ماهگی
مامان پسرکوچولو مامان پسرکوچولو هفته سی‌وسوم بارداری
مامان تو دلی مامان مامان تو دلی مامان ۴ ماهگی
مامان حلما کوچولو🩷 مامان حلما کوچولو🩷 ۱ ماهگی
مامان امیرحسین مامان امیرحسین ۳ ماهگی
مامان هستی وهلسا مامان هستی وهلسا ۹ ماهگی
مامان گل پسرها🩵 مامان گل پسرها🩵 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان موچی🤰🏻🌈 مامان موچی🤰🏻🌈 هفته بیست‌وچهارم بارداری