سونوگرافی شماعی زاده مشهد خوبه کارش؟؟؟

۶ پاسخ

خیلی دیرنوبتت میشه میگه ساعت مثلا ۵ اینجا باش ۷ونیم میری داخل شایدم ۸

بنظر من عالی و باحوصله هستن من هم ان تی هم انومالی پیششون رفتم و تو ۱۲هفته جنسیت رو هم داخل برگه سونو نوشتن برام

سلام عزیزم من ۳ بار تا الان رفتم، یه بار هفته ۷ یه بار هفته ۱۲ یه بار هفته ۱۸. پیش خانم هراتی نیا، خیلی خیلی ازشون راضیم. دقت و صبر زیاد دارن و خیلی حس خوبی میگیری. من دکترم معرفی کردن بهم

اسمش خیلی شنیدم

میگن ک منم نرفتم دوسدارم برم ک جنسیت رو بگه بهم نمیدونم برم یان برم عطار تو امامت

همه تعریف میکنن

سوال های مرتبط

مامان نبات🎀🩷 مامان نبات🎀🩷 هفته بیستم بارداری