خیلی دیرنوبتت میشه میگه ساعت مثلا ۵ اینجا باش ۷ونیم میری داخل شایدم ۸
بنظر من عالی و باحوصله هستن من هم ان تی هم انومالی پیششون رفتم و تو ۱۲هفته جنسیت رو هم داخل برگه سونو نوشتن برام
سلام عزیزم من ۳ بار تا الان رفتم، یه بار هفته ۷ یه بار هفته ۱۲ یه بار هفته ۱۸. پیش خانم هراتی نیا، خیلی خیلی ازشون راضیم. دقت و صبر زیاد دارن و خیلی حس خوبی میگیری. من دکترم معرفی کردن بهم
اسمش خیلی شنیدم
میگن ک منم نرفتم دوسدارم برم ک جنسیت رو بگه بهم نمیدونم برم یان برم عطار تو امامت
همه تعریف میکنن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.