خانما دکتر شمس تو مطب شماعی کارش خوبه؟

۲ پاسخ

سلام‌ من‌ هفته‌ ۱۱‌ هستم‌ فعلا‌ ان‌ تی‌ نرفتم‌ شما‌ رفتین‌ برا‌ جنسیت‌ میگم‌ ببینم‌ تو‌ هته‌ ۱۲‌ یا‌ ۱۳‌ معلوم‌ میشه‌ یا‌ نه

من توی همون کلینیک پیش خانم هراتی زاده رفتم بنظرم خیلی خوبن

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان ریحانه جونم مامان ریحانه جونم هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان تودلیم💫🌱 مامان تودلیم💫🌱 هفته بیست‌ودوم بارداری