کیا دفع پروتئین دارن چکار کردین 😊
بارداری

۴ پاسخ

من داشتم واسه بارداری اولم ۳۳هفته بچم دنیا آوردن لاشیا ریه بچم کامل نبود🥀
الان باردارم ولی دارو آستفاده میکنم

دفع پروتیین شما چنده

بیشتر بخاطر عفونته من داشتم خوب شدم

من‌داشتم‌کاری نکردم خودش درمان شد
دکتر گف ده روز دیگه ازمایش بده‌دوباره‌اگه‌‌خوب نشد باید بستری شی که خداروشکر درمان شد

سوال های مرتبط

مامان 𝕬𝖎𝖒𝖆𝖍🌙 مامان 𝕬𝖎𝖒𝖆𝖍🌙 ۵ ماهگی