مامانا طول سرویکسم ان تی ۳۵ بود انومالی ۳۸ شد نرماله دیگه اره؟

۵ پاسخ

عالیه😍

بله دکترم امروز گفت طول سرویکس معمولن موقع انتی پایین میاد

بله عزیزم
۳۸ خیلی خوبه

اره خوبه عالی

دعاکنین برامن بره بالا

سوال های مرتبط

مامان رستا 🩷 آرتا 🩵 مامان رستا 🩷 آرتا 🩵 هفته بیست‌وهفتم بارداری