۱۶ پاسخ

اره مگ چیه من لووکسین 100 اسپرین وحتی امپول انوکسا و خیلی چیزای دگ

بله من .آمپول انوکساپارین ام تزریق میکنم

بله من ۱۰۰ میخورم با آسپرین چطور؟؟🤔

بله من

بله من

من صدش میخورم و آسپرین میخورم

بله من چند ماهه

بله من

اره من میخورم هم لووکسین ۱۰۰هم اسپرین

منمنمننننم

بله من ...صبح ها قبل صبحانه نصف قرص تیرویید بعد از شام هم اسپرین میخورم

اره من چطور

من قرص 150 می خورم
هم آسپرین

اره. من

من ۲۵میخورم با اسپرین

بله من

سوال های مرتبط

مامان نخودی🧸💙 مامان نخودی🧸💙 هفته سی‌وپنجم بارداری