۷ پاسخ

بسلامتی عزیزم

دو روز جلو تر منی 🥹😍وای که این یه هفته آخر ماه ششم تمومی نداره

بسلامتی عزیزم

آخی منم ی هفته برام مونده که وارد هفت ماه بشم

خوشبحالتون. انشاالله به سلامتی بغلت بگیریش. واسه منم دعا کن انشاالله سالم باشه و همونی باشه که میخوام.

خوشبحالت 🥲
ما هم زودتر برسیم ایشالا

بسلامتی عزیزم
برا ماهایی ک سرکلاژیم هم دعا کن رد کنیم 🥺🥺❤️

سوال های مرتبط

مامان مامان نوراخانوم مامان مامان نوراخانوم ۲ ماهگی
مامان میران اقا مامان میران اقا ۴ ماهگی