مگه ۲/۳۰۰ نینی؟؟!
الان ک هفته های اخرته حتما ی روز درمیون یا ابگوشت بخور یا همون نخودو بزار بپزه ی روز درمیان ی پیاله بخور وزن خوبی ب بچه میده،سیب زمینی اب پز ماکارانی فرنی و کمم دلستر بخور چون باده بیشترش سریع رشد میکنه گلم یکم کمه وزنش ولی اگ انشالله ریه هاش تشکیل شده باشه دستگاه نمیره
دستگاه رفتن بجه ربطی ب وزنش نداره،
نه خواهر زاده من ۳۸ هفته ۲و ۴۰۰ بود نرفت دستگاه
نه اگر تنفسش اوکی باشه نمیره دستگاه
عزیزم کباب و ماکارونی برنج و فرنی اینا زیاد بخور این چند روز نتیجه میبینی یهو وزنش زیاد میشع تا میتونی ب زور زیاد بخور
هم تختی من بچش 36هفته 2300بدنیا اومده
تو دستگاه هم نیست
اگه هفتت بالا باشه فکر نکنم چون منم به احتمالا بچم ۲۳۰۰ اینجاها دنیا بیاد
تو هفته های شما حتما ۲ کیلو ۳۰۰ خیلی کمع
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.