بچه ۲۳۰۰بدنیا بیاد دستگاه میره؟


بارداری

۹ پاسخ

مگه ۲/۳۰۰ نینی؟؟!

الان ک هفته های اخرته حتما ی روز درمیون یا ابگوشت بخور یا همون نخودو بزار بپزه ی روز درمیان ی پیاله بخور وزن خوبی ب بچه میده،سیب زمینی اب پز ماکارانی فرنی و کمم دلستر بخور چون باده بیشترش سریع رشد میکنه گلم یکم کمه وزنش ولی اگ انشالله ریه هاش تشکیل شده باشه دستگاه نمیره

دستگاه رفتن بجه ربطی ب وزنش نداره،

نه خواهر زاده من ۳۸ هفته ۲و ۴۰۰ بود نرفت دستگاه

نه اگر تنفسش اوکی باشه نمیره دستگاه

عزیزم کباب و ماکارونی برنج و فرنی اینا زیاد بخور این چند روز نتیجه میبینی یهو وزنش زیاد میشع تا میتونی ب زور زیاد بخور

هم تختی من بچش 36هفته 2300بدنیا اومده
تو دستگاه هم نیست

اگه هفتت بالا باشه فکر نکنم چون منم به احتمالا بچم ۲۳۰۰ اینجاها دنیا بیاد

تو هفته های شما حتما ۲ کیلو ۳۰۰ خیلی کمع

سوال های مرتبط

مامان بردیا مامان بردیا ۸ ماهگی
مامان رادوین و دلوین مامان رادوین و دلوین ۲ ماهگی
مامان نفس مامان نفس هفته سی‌وهشتم بارداری