فردا میخوام برم سونو وزن،خیلی استرس دارم🥺🥺

۴ پاسخ

استرس برا چی داری ..هرچی باشه همونه عزیزم

منم پس فردا میخوام برم منم حس دلتنگی دارم اینکه داره تموم میشه این دوره

توکل برخدا

خدا خودش هرچی بخواد همونه بسپار بهش😍
همه چیز ان شاالله روبه راهه خبر خوششو بزار واسمون😍

سوال های مرتبط

مامان آقا ایلیا👼 مامان آقا ایلیا👼 روزهای ابتدایی تولد