خانما کسی بوده با وجود هماتوم آسپیرین مصرف کنه؟

۳ پاسخ

من اسپرین الان هم میخورم اوایل که هماتوم داشتم و لک بینی دکترم چند روز اسپرین رو قطع کرد چون اسیپرین باعث زیاد شدن لک بینی میشه بعد اینکه لک بینیم تموم شد دوباره اسپرین رو گفت شروع کن

دکتر من که گفت نخور٫هماتوم من خیلی بزرگ بود ۷سانت بود نصف ساک بارداری رو گرفته بود🥲

من دکترم دوفاستون داد و توی ده روز هامتومم جذب شد

سوال های مرتبط

مامان تو دلی ❤️❤️ مامان تو دلی ❤️❤️ روزهای ابتدایی تولد
مامان بوشهری مامان بوشهری هفته بیست‌ونهم بارداری