عزیزان گرگانی کدوم سنو گرافی واسه انومالی رفتین؟

۶ پاسخ

سونوگرافی پارس
همراه هم میزاره بیاد تو

معمولا دكتر خودش ميگ كجا بري
من دكترم بين مقصودلو و ليواني گف يكيو برم ك من انتخابم ليواني بود

من رفتم سميه ليواني
چون ميخاسم همراه ببرم داخل
اونجا ميزارن همراه ببري
ولي اخلاقي همچين عالي نبودن😂

من بندرترکمن میرم

معمولا میفرستن سالومه مقصودلو

من سونوگرافی دکتر مقصودلو رفتم میگن خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان 🩷ملورین🩷 مامان 🩷ملورین🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان اولی🥺🤍 مامان اولی🥺🤍 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان دلارز مامان دلارز ۵ ماهگی
مامان محمد مامان محمد هفته سی‌وسوم بارداری