خانما درد پریودی خیلی خفیف درحد چند ثانیه مشکلی نداره

۳ پاسخ

نه عزیزم طبیعیه اگه شدید شد و با استراحت خوب نشد خطرناکه

نه بلاخره داخل رحم داره کارایی انجام میشه یه بچه داره ساخته میشه نترس
اگر درد غیر قابل تحمل بود اون موقع نگران شو

نه عزیزم طبیعیه اگر خیلی شدید باشه خطرناکه

سوال های مرتبط

مامان نوتلای من 🍼🍫 مامان نوتلای من 🍼🍫 ۷ ماهگی