۷ پاسخ

چون بریچ

دقیقا منم همینم روی معدمه قشنگ احساس سنگینی میکنم

منم سفالیک همش تو دنده هامه 🤣

برای طبیعی شاید اذیت شی من اذیت شدم بعدش مجبور به سزارین شدم

پاهاشه داره با پاهاش سوراخت میکنه خواهر

منم اینطور بودم

پوزیشنش سفالیک نیست؟

سوال های مرتبط