مامانا چرا من دلم و کمرم همیشه یخه علتش چیه؟؟

۵ پاسخ

کم خونی و مشکل تیرویید

رحمتون سرده..

نمیبندین کمرتونو؟ من از وقتی فهمیدم با شال بافت کلا میبندم فقط خابیدنی چون میدونم پتو رو از خودم جدا نمیکنم نمیبندم وگرنه کل روز بستم

کمربند پشمی ببند

منم دقیقااااا دلدرد هم دارمم

سوال های مرتبط

مامان ساواش🩵 مامان ساواش🩵 هفته بیست‌وهفتم بارداری