واس منم همیشه سرده نمیدونم از چیه
واسه منم سرده جنسیت شما چیه
مال من سرده همیشه فکر کردم فقط من ایتطوری ام
ن مال من اینطور نی
همیشه هم گرمش کن
از وقتی روغن زیتون میزنم نه
عع فک کردم فقط شکم من اینجوریه😶😶
منم همیشه سرده
بعضی وقتا میگم شاید بچه سردش باشه
اره ی شال بافتنی رو آروم دور شکمم میپیچم قشنگ گرم میشه درمیارم
مال منم سرده 😐
نه .
نی نی رو حس میکنی.از چند هفتگی؟
منم همینطور جای بچه خنکه
من سر این بارداری ابنجوری شدم.
منم اینطوریم نمیدونم چرا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.