شماهم شکماتون همیشه یخه یا من اینجوریم؟🙄

۱۴ پاسخ

واس منم همیشه سرده نمیدونم از چیه

واسه منم سرده جنسیت شما چیه

مال من سرده همیشه فکر کردم فقط من ایتطوری ام

ن مال من اینطور نی

همیشه هم گرمش کن

از وقتی روغن زیتون میزنم نه

عع فک کردم فقط شکم من اینجوریه😶😶

منم همیشه سرده
بعضی وقتا میگم شاید بچه سردش باشه

اره ی شال بافتنی رو آروم دور شکمم میپیچم قشنگ گرم میشه درمیارم

مال منم سرده 😐

نه .
نی نی رو حس میکنی.از چند هفتگی؟

منم همینطور جای بچه خنکه

من سر این بارداری ابنجوری شدم.

منم اینطوریم نمیدونم چرا

سوال های مرتبط

مامان شازده کوچولو👑 مامان شازده کوچولو👑 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان رهام و برسام مامان رهام و برسام هفته سی‌وهفتم بارداری