۵ پاسخ

کولیک‌و‌نفخ

رفلاکس کولیک

کولیک و نفخ هست تا میتونی سعی کن آروغ رو کامل بگیری بعضی اوقات ۵ بار هم اروغ میزنن سعی کن تا نیم ساعت بعد شیردهی حتی اگر بچه خوابه به صورتی که اروغ میگیری همون مدلی رو شونه نگهش داری یا به پهلو چپ بخوابونی یا تو شیب ۳۰ درجه بخوابون
مام میرابل بخر دور ناف بچه بزن و شکمش رو با اون ماساژ بده منع مصرف نداره روغن گیاهیه و مام خارجی هست اب رو آتیشه

سلام کن به کولیک و نفخ که قراره حسابی اذیت کنه😭

پسر منم اونطوریه

سوال های مرتبط