چـــرا بچه من چارماهگی باز کولیک شد!!!!!!!!!!

۱ پاسخ

من بچه م کلا نداشت ولی دکتر دارو میده گفت تا پایان ۴ ماهگی احتمال عود کردن داره

سوال های مرتبط

مامان بهاروبهراد مامان بهاروبهراد ۷ ماهگی
مامان دلوین مامان دلوین ۴ ماهگی