۲ پاسخ

این کیسه برزنتی گرم و سرد هست
داخلش ژل هست
میتونی مستقیم روی شوفاژ بزاری چند دقیقه صبر کنی داغ میشه
یا
بزاری مایکرو با فرکانس ۱۰۰ ۶دقیقه داغ میشه
بزاری فریزر هم یخ میزنه

این طرف دیگش

تصویر

سوال های مرتبط

مامان هلما وتودلی مامان هلما وتودلی هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان آقا مهرداد مامان آقا مهرداد ۳ سالگی