فرقی نداره یعنی واس دخترم اینطور بود.
من قطره رو ترجیح میدم چون حجم کمتره راحت میخوره
شربت پاراکید رو من میخرم و همیشه یه دونه پلمپ تو یخچال دارم
شربتش بهتر عمل میکنه
جفتش یکیه
من بخاطر اینکه تو قطره چکون راحتتر میدمش قطره میگیرم
بعدش نیازی نیس یخچال بذاری ولی اگه درشو باز کنی تا یکماه بیشتر قابل استفاده نیس
منم همیشه یه دونه دارم ولی بازش میکنم یکماه بعد میندازم میره یکی دیگه میگیرم
توی کمد میذارم
شربت
شربت عزیزم
شربت قطره بالایی ساله نمیشه دکتر بهم گفت
شربت پاراکید بگیر خیلی بهتره
اصولا باید شربت داد ۲ سالو
شربت خوبه
دکتربه من گفت هیچ فرقی نمیکنه من همون قطره رو میدم
برا یک سال به بالا شربت بگیر
شربت بگیر
فرزند پروری
فرزند پروری
یادم رفت بنویسم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.