مامانایی کار بلد از روی عدد بتا جنسیت رو میشه حدس بزنید

تصویر
۴ پاسخ

زایمانت ۲ مردادع طبیعی ...دختر منم سزارین بودم ۳ مرداد این یکی هم همون روزاس احتمالا

نمیدونم درسته یا نه وقتی منم انتی دادم یک خانم گفت بچه ات دختر گفتم از کجا فهمیدی گفت عدد مام بالای 1 باشه دختر زیر 1 پسر مال من 1/۹بود و16 هفته فهمیدم دختر بود حالا واقعیت یا غیرشو نمیدونم

والا طبق چیزی ک همینجا گفتن دختره
ولی اینا ی حدسه فقط

این تست غربالگری هس
ازبتانمیشه تشخیص داد.بگوفقط سالم باشه جنسیت مهم نیس

سوال های مرتبط

مامان نفس و🩵🩵 مامان نفس و🩵🩵 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان یکتا خانم مامان یکتا خانم ۸ ماهگی
مامان حسین مامان حسین هفته سی‌ودوم بارداری
مامان سهند مامان سهند ۴ ماهگی
مامان مَحیا ومُبین مامان مَحیا ومُبین ۴ ماهگی