زایمانت ۲ مردادع طبیعی ...دختر منم سزارین بودم ۳ مرداد این یکی هم همون روزاس احتمالا
نمیدونم درسته یا نه وقتی منم انتی دادم یک خانم گفت بچه ات دختر گفتم از کجا فهمیدی گفت عدد مام بالای 1 باشه دختر زیر 1 پسر مال من 1/۹بود و16 هفته فهمیدم دختر بود حالا واقعیت یا غیرشو نمیدونم
والا طبق چیزی ک همینجا گفتن دختره
ولی اینا ی حدسه فقط
این تست غربالگری هس
ازبتانمیشه تشخیص داد.بگوفقط سالم باشه جنسیت مهم نیس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.