خانما وزن دخترم تو۴ ماهگی۵۱۰۰ خیلی کمه؟

۸ پاسخ

اره کمه بنظرم چون پسره من تو 40روزگی 5500بود

عزیز دلم مهم‌اینه بچه سالم باشه اینجا همه انتظار دارن بچه ها همه هرکول باشن و تو دلتو خالی میکنن اگه دکترش میگه خوبه پس خوبه

بستگی ب وزن تولدش داره عزیزم بنظر یکم کم میاد

با احترام اره
دخترمن تو دوماهگی ۵ ونیم بود

تولدش چقد بود

اره خیلی کمه

خب بستگی ب وزن تولد داره ولی فک‌میکنم ی‌کم کمه

فکر میکنم بله کمه

سوال های مرتبط

مامان آدرین مامان آدرین ۱۶ ماهگی
مامان دخترای قشنگم مامان دخترای قشنگم ۷ ماهگی
مامان 🦢💫PANAH 🌈🌹 مامان 🦢💫PANAH 🌈🌹 ۱۵ ماهگی