۸ پاسخ

نه عزیزم من ۴ماهگی ۵ودویست بود

ماشاالله زیادم هست

زیادم هست
بچه ی من ۵ ماهش بود ۶۷۰۰ بود دکتر گفت نرماله

مهم اینه وزن نرمال و تنش سالم باشه
حرف همه باد هواست . تپل هم باشه میگن چاقه خپله این چیه

خوبه همه مگه دکترن که گوش میدید به حرفاشون

بچه من پنج ماهشه هنو ۶ و نیم نشده

۳ماهشه خوبه دیگه

عالیههه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان 🦢💫PANAH 🌈🌹 مامان 🦢💫PANAH 🌈🌹 ۱۶ ماهگی
مامان 🦢💫PANAH 🌈🌹 مامان 🦢💫PANAH 🌈🌹 ۱۶ ماهگی