نه عزیزم من ۴ماهگی ۵ودویست بود
ماشاالله زیادم هست
زیادم هست
بچه ی من ۵ ماهش بود ۶۷۰۰ بود دکتر گفت نرماله
مهم اینه وزن نرمال و تنش سالم باشه
حرف همه باد هواست . تپل هم باشه میگن چاقه خپله این چیه
خوبه همه مگه دکترن که گوش میدید به حرفاشون
بچه من پنج ماهشه هنو ۶ و نیم نشده
۳ماهشه خوبه دیگه
عالیههه عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.