۸ پاسخ

دختره من که چهار کیلوعه من چی بگم😐

دختر منم همین بود دو گرم بیشتر بستگی به وزن تولدش داره اگه وزنش رو نمودار خودتو بیخودی نگران نکن آدما زر زیاد میزنن عزیزم

رفلاکس داره عزیزم؟

به خاطر رفلاکسشه

دقیقا عین دختر من

از منم دخترم وزنش کمه🥲

شیرخشکیه دخترم ……………..

وزن موقع تولدش چند بوده

سوال های مرتبط

مامان آلبالو🍒❤️ مامان آلبالو🍒❤️ ۷ ماهگی