شیرم خیلی کمه چیکار کنم زیاد بشه

۹ پاسخ

آب هویج
اسفناج
لبنیات شیر و بستنی مخصوصا
آبگوشت اگه نفخ نداره کوچولوت
از اینا مهم ترخواب و استراحت هرچقدر بخوابی شیرت بیشتر میشه

مرغ بزار بپزه تا هفت هشت ساعت که خوب پخته شه و عصاره اش بیرون بیاد بعد اون اب مرغ بخور ، بزار یخچال چند ساعتی یه لیوان بخور

قرص لاکتاول
پودر گالاکتومید
اب هویج
شیر بادوم
ماکارونی
ابگوشت
دلستر مالت بخور خیلی خوبن

گالاکتومید روزی دوباره استفاده کنید روز سوم شیرت میریزه انقد زیاد میشه

سلام عزیزم سوپ جو با هویج و جعفری خیلی تاثیر داره
منکه خیلی نتیجه دیدم
دلستر
آب هویج
آبگوشت
قرص شیرافزا بخور

دکتر دخترم که خیلیم سرشناس ودکتر عالی هست گفت روزی سه لیتر آب فقط بخور،یعنی دوتا جانوشابه ای،من دوتا پرمیکردم در 24ساعت مبخوردم ،شیرم رته افتاد

اب هویج . خرما . شیر

ابگوشت ساده بدون حبوبات
اب زیاد
پودر شیر افزا
اب هویج عالیه

دم کرده رازیانه یاهم داخل شیربرنج بریزین بخورین عالیه

سوال های مرتبط

مامان آیهان 💙 مامان آیهان 💙 ۱۲ ماهگی
مامان عشق مامان مامان عشق مامان ۱۱ ماهگی