سلام هفته ۱۰ م هستم سر درد شدید دارم دو روز باید چیکار کنم

۵ پاسخ

فشارتوبگیر منم اینجور بودم دوروز تقریبا تو هفته ۱۴ فشارمو گرفتم رو ۷بود

منم ازدیشب خیلی سردردشدم استامینوفنم خوردم فایده نداشت آب زیادبخور

منم سه روز درد سر بودم زیاد نبود ولی رو اعصاب بود فشارم رو چک کردم اوکی بود بعضیا گفتن از کم آبی هست منم امروز مایعات زیاد خوردم سردردم خوب شد . شاید شما هم از کم آبی هس

خیلی اذیتم اصلا حوصله برام نمونده

هیچی حالاحالاها باهاته سعی کن اب زیاد بخوری

سوال های مرتبط