دیگه از هفته۳۰به بعد سونو نداریم؟

۴ پاسخ

من ۳۴ هم دکترم نوشت رفتم

چرا یدونه آخر هفته های ۳۸ و ۳۹ میری ببینن جنین چجوری قرار گرفته

۳۷ هفته هم سنو هست

من‌ک نداشتم ی سونو وزن و چسبندگی ۳۰هفته دادم و‌تموم شد

سوال های مرتبط

مامان آیهان👶🫶🏻 مامان آیهان👶🫶🏻 ۱ ماهگی
مامان فندق فسقلی مامان فندق فسقلی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان مامان شایلین مامان مامان شایلین ۱ ماهگی
مامان مامان اسما 😍💕 مامان مامان اسما 😍💕 ۵ ماهگی
مامان دخملی مامان دخملی هفته سی‌وششم بارداری