خانما از ۷ ماهگی ب بعد سونو نداریم دگ ؟؟!

۱۰ پاسخ

خب دوازده اسفند بری برات سنو رشد مینویسه

آها پس میرم سونو ؛طبیعی زایمان کردی دا حتما اره؟؟

کدوم دکتر میری؟

از کجا بدونم رشدش چطوره اونجا فقط قلبشو سونو میکنه

چرا دکترم نگفته ۱۲ اسفند گفته بیا کنترل همین

سنو رشد ۳۰هفته به بعده

اگه زایمان طبیعی میخاین بکنین یبارم هفته ۳۶ برا موقعیت قرارگیری جنین سونو میدین.

چرا گل 8 ماهگی هر 2 هفته سونو رشد داری

تا دکترت نخواد ن

سونو رشد ۲۸ تا ۳۲ هفته بایدبری

سوال های مرتبط

مامان میکائیل مامان میکائیل هفته سی‌ودوم بارداری
مامان لیام مامان لیام ۳ ماهگی
مامان رُزا و رَستا مامان رُزا و رَستا هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان مامان ابوالفضل مامان مامان ابوالفضل ۵ ماهگی
مامان Asra👶🏻🤍 مامان Asra👶🏻🤍 ۱۰ ماهگی