دمپریدون برای چیهه!؟

رفلاکس#کولیک

۳ پاسخ

برای رفلاکس

اگ شربت برا دخترته برا رفلاکسه

برای حالت تهوع
برای افزایش شیر هم خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان مهرانا مامان مهرانا ۲ ماهگی
مامان شهریار و پناه مامان شهریار و پناه ۱۰ ماهگی