۷ پاسخ

دمپریدون من دادم دخترم شدی دل‌درد شد جیغ میزد فقط
ندادم بهش خوب شد

عزیزم زره بین سرچ کردم میگه برای نوزادی زیر دوازده ماه توصیه نمی‌شود

ذره بین و از بازار دانلود کن توی اون میتونی سرچ کنی

فقط کیدیزول بده یا فاموتیدین
اگر میترسی

کیدیزول خوبه دومپیریدون ممکن باعث ناهنجاریها و بیماریهای قلبی بشه

تمام دکترا تجویز میکنن اصلا نگران نشو منم پیش ی دکتر بردم داد
ندادم بهش ترسیدم

بجز اون دوتا دکتر دیگ بردم باز دادن دیگ منم دادم

فکر نکنم ضرر داشته باشه آخه دکتر می‌دونه یه چیزی
حالا به من متوکلوپرایمد و فاموتیدین و پدی لاکت داده

سوال های مرتبط

مامان شهریار و پناه مامان شهریار و پناه ۱۰ ماهگی