نظرتون درباره اسم دختر دنیز

۹ پاسخ

من هانا لنا. رونیکا. رو دوست دارم. معنی های خوبی هم دارند. خودم رونیکا میزارم. به کیان پسرم بیاد

قشنگه اما دنبال یه اسم بامعنی تر بگرد

عزیزم تست زدی؟

قشنگه ولی تکراریه
اسمایی مثل :
کارین ، کایرا ، نیلو ، نیل ، آنیل ، نیکا ، دلین ، دلارز ، سلنا ، سلین ، شایلی ، ماهلین ، ماهلی
ببین به دلت میشینن

قشنگه
اگه دوسش داری بذار، ممکنه از هرکسی بپرسی یه نظری داشته باشه چون اسم سلیقه ایه، پس دلتو بد نکن، اون چیزی که دوست داری بذار💝

قشنگه

خیلی خوبه

قشنگه

اسم قشنگ خاصه از نظر من

سوال های مرتبط

نازنین نازنین قصد بارداری
مامان معجزه💙🩵 مامان معجزه💙🩵 هفته سی‌وششم بارداری
نازنین نازنین قصد بارداری
مامان ... مامان ... هفته نوزدهم بارداری