برای آزمایش سلفری باید ناشتا بود؟

۱۲ پاسخ

نه لازم نيست من قبلش رفتم انتي كه بايد چيزاي شيرين بخوري كه بيدار بشه بعدشم رفتم سلفري

نه ناشتایی نمیخاد
اگه ناشتا بری چون خون زیاد میگیرن حالتون بد میشه حتما چیز خوب بخورین بعد برین چیز شیرین هم همراه خودتون ببرین که بعدش بخورین دلتون غش نکنه

نه ناشتا نمی خواد ولی اگر آسپرین میخورین باید ۲۴ساعت قبل آزمایش قطع کنید

نه گلم

نه عزیزم لازم نیس بعدازظهرم میتونی بری

نه من یه روز بعدظهر رفتم

نه ناشتایی نداره اتفاقا به من گفتن سعی کن قبلش چیزای شیرین بخوری بچه بیدار باشه تا موقع آزمایش مقدار دی آن ای تو خونت بیشتر باشه

نه‌ناشتا نیاز نیست

ناشتا نمیخاد

میگن بهتره ناشتا باشی

نه
یجای خوب برو مثل من نشی فقط😭

سوال منم هست

سوال های مرتبط

مامان وروجک😍 مامان وروجک😍 هفته نوزدهم بارداری
مامان دلانا مامان دلانا هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان دخترای گلم
💞 مامان دخترای گلم 💞 روزهای ابتدایی تولد
مامان دنیز🤰💜 مامان دنیز🤰💜 هفته بیست‌وپنجم بارداری