۵ پاسخ

من از ۴ ماه و ۲۰ روز دادم به توصیه دکترش چون شیر نمی‌خورد و رفلاکس داشت
سرلاک فرنی برنج در حد دو سه قاشق چایخوری شروع کردم
هرروز دو قاشق اضافه میکردم

پایان ۶

سرلاک به نظرم ندی بهتره

روش نوشته شیش

از پنج ماه نیم

سوال های مرتبط

مامانِ جوجه طلایی🐣💙 مامانِ جوجه طلایی🐣💙 قصد بارداری