۷ پاسخ

منم سینه چپمه

منم اینجوری شدم طبیعیه

مال منم کبود شده

برا منم حالت زخم و اگزما شده

اقایی نکرده کاری یک وقت 🤭😂😁

منم چندهفته پیش یه قسمت از سینه ام کبود بود به دکترم گفتم گفت چیزی نیست اگر درد نداره بعدشم خوب شد

فک کنم حالت رگه

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق روزهای ابتدایی تولد
مامان علی جان🐣🦋 مامان علی جان🐣🦋 ۱۲ ماهگی