۴ پاسخ

الان ۳ ماهه ترویتال پبدا نیست اصلا 🤦🏻‍♀️
الان ببلاک ۳ میدم اونم خوبه خداروشکر

من تعدادی دارم اگر بخایین

من فردا میرم دنبال شیر ،دختر منم تروویتال میخوره ،ی داروخانه تو شریف اباد پاکدشته همیشه همه نو شیری داره

نه گیر نمیاد ما چندتا ۱ پیدا کردیم فعلا ۱ میخوره نمیدونم حالا بعد گیرمیاد یا باید شیرشو عوض کنم

سوال های مرتبط

مامان 😍جوجو😍❤️ مامان 😍جوجو😍❤️ ۱ سالگی