۳ پاسخ

هیچی تا 18 ماهگی طول میکشه من هنوز پسرم رفلاکس داره بهتر شده اما هنوز ادامه داره

بعضی از رفلاکس ها تا یکسالگی طول مبکشه

مگه بعد از دندون در آوردن خوب میشه؟

سوال های مرتبط

مامان درسا جون 💖 مامان درسا جون 💖 ۹ ماهگی
مامان Arad مامان Arad هفته بیست‌وچهارم بارداری