۶ پاسخ

نه عزیزم ایراد نداره
هم تپلی میشه هم یبوست نمیگیره

خیلیم خوبه بچه رو تپل هم میکنه

چه نوع کره میشه استفاده کرد؟

نه عزیزم اینطوری یبوست نمیشه من کلا میزنم

نه
من همیشه هر وعده میزنم که بتونه بخوره

ن من هر روز میزنم اینجوری شکمم راحتر کار مکینه

سوال های مرتبط

مامان قلب کوچولوم💙 مامان قلب کوچولوم💙 ۱۰ ماهگی