برای کیت تخمک گذاری عیبی نداره قبلش آب بخوریم

۳ پاسخ

ادار غلیظ تر باشه بهتر جواب میده مایعات کم تر بخوری بهتره

تو کاغذش نوشته ۲ ساعت قبلش مایعات نخورین تا ادرار رقیق نشه

نه عزیزم چه مشکلی راحت باش ادرار اول صبح نباشه از ۱۰ صبح تا ۴ بعد از ظهر بهترین زمان

سوال های مرتبط

مامان مامان دلوین مامان مامان دلوین هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان نی نی ناز مامان نی نی ناز هفته بیست‌ونهم بارداری
معجزه خدا معجزه خدا قصد بارداری
نبات نبات قصد بارداری
تارا تارا قصد بارداری
ⓝⓔⓓⓐ ⓝⓔⓓⓐ قصد بارداری
بشه من بشه من قصد بارداری