وزنه بچه تو آنومالی چقدر باید باشه

۱۲ پاسخ

من ۲۰۶بود ۱۷هفته و ۶روز گفت عالیه

من 18هفته و 3روز رفتم 229بود

هجده هفته وپنج روز ۲۶۸

من ۱۷هفته۱۹۰گرم بود طبق گهواره اوکیه ولی دکتر گفت خونرسانی ب جفت مشکل دارخ😒

وزنش مهم نیست عزیزم تا ۲۸ هفته

۲۱۵گرم بود🥹

دویست و خورده ای برا من ۲۲۳ بود

برا من ۱۷ هفته ۲۲۰ بود

آخه بستگی به هفتت داره . بعضیا رود میرن بعضیا دیر . من ۱۸ هفته کامل رفتم ۲۲۴ بود گفت دو روز هم از سنش ، بیشتره

من ۲۲۰ بود

مال نی نی شما چند بود وزنش؟؟؟؟؟

برای من 246گرمه

سوال های مرتبط

مامان هدیه‌ خدا💙🩵💙 مامان هدیه‌ خدا💙🩵💙 هفته سی‌وششم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته نوزدهم بارداری
مامان جوجو ها 💛 مامان جوجو ها 💛 ۲ ماهگی
مامان دانیال و جانا مامان دانیال و جانا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان ملکه🩷🩷🩷 مامان ملکه🩷🩷🩷 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان جوجه رنگي مامان جوجه رنگي هفته سی‌وسوم بارداری
مامان 🌼🌻🌻🌼 مامان 🌼🌻🌻🌼 هفته سی‌ام بارداری