۵ پاسخ

چکاپو حتما باید پزشک اطفال بنویسه؟

با بیمه ۱۲۰۰

مال نوا شد ۱۶۰۰ با بیمه

۲ خرده ای شد با بیمه فک کنم

من تازه برده بودمش با بیمه تامین اجتماعی شد ۹۰۰ خورده ای😑ادرار هم داشت

سوال های مرتبط

مامان هامین مامان هامین ۱ سالگی
مامان هدیل مامان هدیل هفته سی‌ویکم بارداری