خانما اینجا نوشته کیست دارم یعنی؟

تصویر
۷ پاسخ

مال من ۳۲ میلی متره نگران نباش
با داروهای تحریک تخمدان باردار شدی؟؟
به من گفتن به خاطر اوناست

دارو نمیدن معمولا واسه خودش جذب میشه

منم ‌ کیستم با بارداری ب وجود اومده ۷سانته واسه بچه مشکلی ایجاد نمیکنه نگران نباش

اره خیلی کوچیک نگران نباش جذب میشع

من کیست ۱۰ سانتی داشتم با سزارین در آوردن هیچ خطری نداره نگران نباش

کیست تخمدان راستت داری

آره 🤦🏻‍♀️

سوال های مرتبط

مامان تودلی👶💙 مامان تودلی👶💙 روزهای ابتدایی تولد