این چیه خانوما امکانش هست برفک باشه

تصویر
۵ پاسخ

عزیزم غده چربیه،دختر منم داشت بردم دکتر گفت خودش رفع میشه که خداروشکر رفت،اگه زیادتر شد ببر دکتر،ولی این طبیعیه

مال دختر من فقط یکی هست و بیشتر هم نشده دکتر هم بردمش میگه اصلا بچه زیر شیش ماه امکان ندارد برفک بگیره و اینکه گفت اگر برفک باشه تمام دهانشو میگیره و. سینه نمیگیره

قطرع نیستاتین بخر بریز ذهنش بزن سینت خوب میشه۴روزه

برفکه به نظرم

قارچ زده دخترم منم همینطور شد

سوال های مرتبط

مامان 🎀پرنسا🎀 مامان 🎀پرنسا🎀 ۸ ماهگی
مامان 🍓🍓دوقلوها🩷🩵 مامان 🍓🍓دوقلوها🩷🩵 ۱ سالگی