خانوما کیا با ایودی باردارشدین امکانش هست

۶ پاسخ

دوست خواهرم ماماست.میگفت تو یکی از زایماناش یه بچه رو دنیا اورده که ایودیشم تو دستش بوده😅

اره امکانش هست دوست من با ایودی باردار شد الان بچه اش ی سالشه

میگن هست ولی خیلی کم،،، ببخشید میپرسم اخه منم میخوام بزارم برا همینه،شما ک دستگاه گذاشتین دیگ جلوگیری نمیکنین؟کاندوم اینا

آره امکانش هست ولی خیلی خیلی کمه تو گهواره دو نفر دیدم با ایودی باردار شده بودن

فیمتش چند بود گلم

ایودی گذاشتی یا میخوای بزاری؟؟

سوال های مرتبط

مامان همتا هاتف مامان همتا هاتف ۳ سالگی
مامان بَشِه❤️ مامان بَشِه❤️ ۱۶ ماهگی
مامان آروین مامان آروین ۶ ماهگی