مامانا دکتر بهم گفته جنسیتش دختره
شما چی فکر میکنین؟

تصویر
۵ پاسخ

اگ جای معتبر رفتی و احتمال داده همون میشه انشالله سالم وسلامت بغل بگیری

برای من آن تی گفت پسر رفتم آنومالی گفت دختر

آن تی فقط در حد احتماله

خدایا منم از زبون دکترم همچین حرفی بشنوم بگه خانوم تو راهیت دختره 🤲🤲😍😍

دیگ دکتر گفته دختره ما کی باشیم ک بگیم نیس🥴😑

سوال های مرتبط

مامان آنّا و ارغوان مامان آنّا و ارغوان ۳ ماهگی
مامان نوگل مامان نوگل هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان آنیا  و آریا مامان آنیا و آریا هفته سی‌ویکم بارداری