۳ پاسخ

نفخش کمه ولی اصلا چاق نمیکنه
من دادم خیلی پشیمونم

گیگوز هم همون ازشرکت نان هست
من گیگوز میدم معده پسرمم حساسه ولی خوب بوده،الان که فقط ظهرها میخوره

سازگاری بچه ها فرق میکنه

سوال های مرتبط

مامان عروسک نباتی مامان عروسک نباتی ۱ سالگی